loading...
شمال سیتی| سایت تفریحی و سرگرمی
تبليغات
اعلانات

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 236 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

اس ام اس دعا

sms doa

یک سبد یاس سفید در رنگ امید

با هر چه صفا ازسوی خدا

درشکل دعا تقدیم شما!

اس ام اس دعا

sms doa

دعا نمیکنم که بیایی

میدانم که آمدنت حتمیست!

فقط دعا میکنم وقتی که می آیی

چشمانمان شرمنده چشمانت نشود

اس ام اس دعا

sms doa

برایم دعا کن

اجابتش مهم نیست

مهم آرامشی است که بدانم تو به یادمی

اس ام اس دعا

sms doa

خدا

قسمت داشتنت را از من گرفت

گمانم کسی بیشتر از من دعا کرده بود …

اس ام اس دعا

sms doa

دعا میکنم خورشید رهایت نکند

غم صدایت نکند!

ظلمت شب سیاهت نکند

و دلت در دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند…

اس ام اس دعا

sms doa

بنده ای خدا را گفت:

اگر سرنوشت مرا تو نوشته ای پس چرا دعا کنم؟

خداوند فرمود:

شاید نوشته باشم هر چه دعا کرد

اس ام اس دعا

sms doa

برایتان روزهای خوب دعا می کنم

روزهای خوب شما ربط عجیبی دارد به حال خوب من…

اس ام اس دعا

sms doa

اگه بازم بیاد بارون تو رو حس میکنم پیشم

دعا کردم بباره چون ، میخوام امشب بهاری شم!

اس ام اس دعا

sms doa

برای دوباره آمدنش دعا نکن

شاید وقتی آمد همانی نباشد که رفت!

اس ام اس دعا

sms doa

ثانیه ها اتش میزنند بر جسم و جانم

برای مردنم هر شب دعا کن…

اس ام اس دعا

sms doa

دوست دارمش

از بند تا بلند

از دست تا دعا

از صبر تا خدا

حتی اگر همه بگویند : از آن من نیست…

اس ام اس دعا

sms doa

دعا می کنم

خدا محتاج غیر از خودش نکند تو را

اس ام اس دعا

sms doa

واسم دعا کنید

یه بیماری خیلی نادر دارم

هر گرگی رو می بینم فک می کنم آدمه

اس ام اس دعا

sms doa

ناراحتید؟ غمگینید؟ احساس نا امیدی می کنید؟

من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم ، با من حرف بزنید

اس ام اس دعا

sms doa

گفتم به دعا که چشم بد دور ز تو

ای دوست مگر چشم بدت من بودم؟

اس ام اس دعا

sms doa

دعا کن دلم بوی باران بگیرد

و این درد جانسوز درمان بگیرد!

دعا کن دلم رنگ آیینه گردد

و تنهایی از عشق پایان بگیرد!

اس ام اس دعا

sms doa

دلم به کما رفته

برای مردنش دست به دعا شوید…

اس ام اس دعا

sms doa

تو که تنها نمیمونی من تنها رو دعا کن

خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها کن

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس دعا

sms doa

دعا می کنم خدا غافل کند تو را

از آن کار که خدا را از تو غافل می کند!

اس ام اس دعا

sms doa

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ولی برای تو

برای رفع غمهایت

برای قلب زیبایت

برای آرزوهایت

به درگاهش دعاکردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد

یقین دارم دعاهایم اثر دارد

اس ام اس دعا

sms doa

روزی روزگاری اهالی یک دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند

در روز موعود همه ی مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند

و تنها یک پسر بچه بود که با خودش چتر اورده بود و این یعنی ایمان

اس ام اس دعا

sms doa

همیشه دعا کنید، چشمانی داشته باشید که

بهترین ها را از آدمها ببیند، قلبی که خطا کارترین ها رو ببخشد

ذهنی که بدی ها را فراموش کند

و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد

اس ام اس دعا

sms doa

داشتنت بعضی وقتها سخت می شود

آرزو می شوی

دعا می شوی

دلهره می شوم

اما نمیبرم

تصورت سرشارم می کند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 409
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,158
  • بازدید ماه : 5,871
  • بازدید سال : 38,638
  • بازدید کلی : 306,555